Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si la cutia manuala trepideaza. Eu am mai scris despre asta. Mai pot compensa aplicand diferite tehnici la pornire, dar la un moment dat tot ajung sa fac o "curatare" cum a explicat Ireaza27 .

    Comment


    • Eu fac o curatare mai light, soft, cum vreti sa o numiti. La semafoarele unde stiu ca stau mult, dupa ce opresc de tot franand cu piciorul drept, ca sa il odihnesc, fac schimb cu piciorul stang si tin frana apasata cu piciorul stang. La plecarea de pe loc, daca tot am piciorul stang pe frana, accelerez usor si concomitent ridic usor piciorul stang de pe pedala de frana, exact ca si cum ar fi o pedala de ambreiaj. Atentie, nu franez niciodata cu piciorul stang si nici n-am fost tentat sa fac asta vreodata.

      Comment


      • Originally posted by Ireaza27 View Post
        Crezi că cei care au cumpărat easy-r da bani să facă conversie la manuala puteau să cumpere manual de la bun început ele au problema cu ambreiajul de nou cine crezi că ar monta unul recondiționat pe mașină
        Eu nu cred nimic si nu sunt, cel putin pentru moment, in situatia lor dar nici sa-l schimbi din 10 in 10 mii de km nu este o solutie, mai ales cand este pe banii tai. Intrebarea este daca se va intampla exact la fel si cu ambreiajele noi dar de alta firma, ce ramane de facut? Le schimbati in continuare pe banda rulanta, vindeti masina sau gasiti o alta solutie, cum ar fi una dintre cele doua care mi-au trecut mie prin minte? Eu nu am probleme cu trepidatiile, mai am doi ani si jumatate garantie dar stiti cum se spune: "Omul gospodar isi face vara sanie si iarna car".
        Last edited by gabrieln1960; 1 October 2019, 12:52.

        Comment


        • Eu nu as vinde mașina pentru chestia asta. Am luat-o second, as putea spune ca am fost păcălit sau m-am păcălit singur, dar nu pot sa o vând pentru ca îmi place cum e și pentru ca nu pot sa ii zic cumpărătorului ca merge de rupe. E totuși o cutie manuala, 500 euro și ne-am îmbătat cu apa rece.
          Zicea cineva ca pedala de frână are rol (și) de ambreiaj și tind sa îl cred pentru ca nu știu dacă la voi schimba liniștit 5-4-3-2-1 dar eu dacă nu apăs frână lin e smucita doar la momentul schimbării.
          Cutia asta sau softul cutiei nu sunt decât date interpretate de calculator și nu are cum sa fie perfect la 500 euro asa ca nu ȘTIE SA SCHIMBE TREPTELE.

          Astea se pot modifica din ECU? Adică momentul când decupează 5 și cuplează 4 sau cum face.
          Banuiesc ca asta face softul ala și mi se pare de 2 lei ca Dacia sa nu știe sa optimizeze schimbările de trepte. Ca nu vrea legat de turații și emisii e altceva, dar ne lasă pe noi sa ne jucam pe banii noștri. Oricum cineva la un moment dat schimba și ambreiaj și modifica și cum schimba mașina din soft la băieții care fac remapari sau cum le zice. Știu ca nu e recomandat dar ma tem ca voi recurge la orice, macar ca schimb ambreiajul ala la 60.000 ca pe o distribuție dar stau liniștit și cu timer-ul pornit.

          Comment


          • Nu cred ca se obsesc tunerii cu modificatul cutiei easy r.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • De modificat tehnic, nu, poate doar la soft.
              Asta ar fi ultima varianta pentru mine.

              Comment


              • Originally posted by TudorIonut View Post
                .........Zicea cineva ca pedala de frână are rol (și) de ambreiaj și tind sa îl cred pentru ca nu știu dacă la voi schimba liniștit 5-4-3-2-1 dar eu dacă nu apăs frână lin e smucita doar la momentul schimbării.
                Cutia asta sau softul cutiei nu sunt decât date interpretate de calculator și nu are cum sa fie perfect la 500 euro asa ca nu ȘTIE SA SCHIMBE TREPTELE..................
                Schimba cam la fel de linistit /smucit cum schimba un sofer mediu. Daca la manuala te astepti ca atunci cand schimbi sa apara un mic gol de putere, la robotizata pana te inveti te poate lua prin surprindere pentru ca nu mai ai grija asta. Pasagerii vor resimti schimburile la fel in ambele variante. Este pur si simplu o chestie de obisnuinta. Nu putem sa avem pretentia ca schimbul sa fie la fel de lin ca la un dublu ambreiaj sau la o automata clasica unde nu este intrerupt fluxul de putere catre roti. Asta este diferenta intre 500 euro si 1400-2000 euro.

                Comment


                • Eu sunt foarte multumit de toate treptele cum schimba, mai putin de treapta 1. Daca as putea, as dezactiva treapta 1 de tot. As lasa-o doar in manual (cand vezi de exemplu o rampa cu inclinatie mare in fata) sau ca atunci cand esti cu treapta 2 si apesi acceleratia sanatos, sa faca kickdown in treapta 1. In rest, toate plecarile de pe loc normale, direct cu treapta 2.

                  Comment


                  • Am trecut de 30 000 km si 15 000 km de la schimbarea kitului de ambreiaj . Obicei capatat: de cate ori mi-aduc aminte pornesc in tr. II-a manual . Daca simt usoare trepidatii (asta extrem de rar) atunci cand pornesc in tr. II-a trag frana de mana la maximum si accelerez progresiv timp de cca. 15. sec. (prin patinare se curata suprafetele de stratul cu coeficient de frecare ) . In felul acesta cred ca pot sa o duc mult si bine intr-un mod satisfacator fiindca la cald functionarea este ireprosabila in toate treptele de viteza .

                    Comment


                    • Salut tuturor, detin un Logan MCV Stepway cu easy r si 0.9 kilometraj acum 50000. Masina este taxi in orasul Bucuresti.

                      Am montat gpl si am mers 20.000 km dupa montarea lui. Dupa montare a inceput flictuatiile de relanti. ( M-am obisnuit)

                      Am schimbat bateria originala cu una de 75Ah. Vroiam si mai mare dar nu mai intra in locasul ei. ( am testat si cu o baterie de 100 Ah. Si nu am vazut nicio inbunatatire. Totusi am zis sa o las pe aceea de 75 ah.

                      Si..

                      Am inceput sa schimb ambreajul:

                      prima data am pus unul de la valeo fara resoftare dupa schimbare. ( a funcționat perfect 10000 km) apoi aceeasi problema cu trepidatul.

                      a doua oara am pus kevlar pe ambreajul valeo de mai sus. De data asta am facut si resoftare. Am recrificat si volanta si placa. Cel la cere am facut aceasta modificarea a tras niste concluzii si anume: "materialul din care este facut ambreajul este prea licios" ," volanta este buna nu era nevoie de rectificare"," placa avea nevoie de rectificare dar nu e grav" . Acum trepidatiile au aparut dupa 2000 km.

                      Kitul pe care l-am cumparat avea doar placa si discul in pachet. Daca vrei si rulment nu prea il gasesti. Eu l-am gasit la auto cobalcescu in jur de 300 de lei. Kitul de ambreaj a costat in jur de 800. Nu am schimbat rulmentul.

                      si de atunci ma chinui cu ea asa. Pacat de banii pe care i-am dat pe ea.

                      Comment


                      • Deci ajungem la concluzia ca tot softul trebuie modificat, ca ambreiajul sa patineze mai mult si sa se curete mai bine.
                        Asta e singura explicatie, de ce dupa schimbarea discului cu unul nou, pentru cateva mii de km, masina nu trepideaza. Cum se mananca putin din ambreaiaj si rezulta acel praf cum apar trepidatiile. Banuiesc eu, ca in vitezele superioare nu patineaza destul discul.

                        Comment


                        • Eu merg zilnic ~50km prin Bucuresti și credeam ca avea sa fie un chin dar, după sfaturile celor de aici am scăpat momentan de trepidații dar am dat de alta problema și anume pare ca merge întrerupt în treapta a doua și uneori a treia dacă iau piciorul de pe accelerație.
                          Pare subturata /întrerupt, nu știu exact sa spun. M-am gândit la bujii, pe partea electrica, la relanti mi se părea ca fluctuează intensitatea luminilor și cred ca într-adevăr e ceva și de la sistemul electric pentru ca astazi am rămas fără un bec pe faza scurta.
                          Poate e doar o coincidenta, merg astăzi la un băiat pt diagnoza, recomandat pe grupurile de pe Facebook, care spune ca are soft și pt versiunea asta. Oriunde merg în București, toți cu autocom sau cum se numește, probabil crackuit și nu scanează nimic, 50 lei aruncați.

                          Apropo, ce bec de far este? Nu m-am lămurit de le google, are doua becuri separate pt fiecare faza? Nu m-am gândit de dimineață să verific.
                          Diminuează plec cu a doua exact ca și colegul de mai sus, de câte ori îmi amintesc și e posibil și no more trepidații, nici măcar treapta I.

                          Comment


                          • Originally posted by georgstelsib View Post
                            Am trecut de 30 000 km si 15 000 km de la schimbarea kitului de ambreiaj . Obicei capatat: de cate ori mi-aduc aminte pornesc in tr. II-a manual . Daca simt usoare trepidatii (asta extrem de rar) atunci cand pornesc in tr. II-a trag frana de mana la maximum si accelerez progresiv timp de cca. 15. sec. (prin patinare se curata suprafetele de stratul cu coeficient de frecare ) . In felul acesta cred ca pot sa o duc mult si bine intr-un mod satisfacator fiindca la cald functionarea este ireprosabila in toate treptele de viteza .
                            Pana la cate ture accelerezi? Trebuie sa miroase a ambreiaj incins?

                            Comment


                            • Sigur , in treptele superioare cuplarea ambreiajului este mai rapida fiindca softul sincronizeaza mai bine turatiile si uite asa pe suprafata discului se formeaza un strat cu un coeficient de frecare mai mare ( hai sa spunem ca un sacaz) care favorizeaza ambreierea " in hopuri".

                              Comment


                              • georgstelsib Cand face curatarea manuala cu treapta 2, pana la cate ture accelerezi? Trebuie sa miroase a ambreiaj incins?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google