Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    Nu, n-am forjat motorul, din contra, cred ca merg chiar bine cu el. Cam 1100 km pe luna, impartiti aproximativ in mod egal intre mers in oras si mers in afara orasului. la mersul in oras incerc pe cat posibil sa aleg treptele de viteza in asa fel incat sa-l tin in majoritatea timpului in intervalul de turatii 2000-2800. Este intervalul in care mi se pare mie ca 'toarce" cel mai bine. Normal ca la mers extra-urban, cu 110 la ora pe drum european sau 130 pe autostrada, turatiile sunt cu totul altele, dar cred ca in niciun caz nu poate fi vorba de "forjare" excesiva. Totodata, folosesc cat pot de mult frana de motor.
    Regimul asta de mers (inclusiv raportul dintre km parcursi in oras si cei parcursi in afara orasului) il am cam de cand am cumparat masina. De atunci am avut 4 schimburi de ulei, dintre care 3 cu Elf 5W-40 inlocuit la 7500 km si asta ultimul cu Ravenol, dar este prima oara cand a aparut acest consum de ulei. Pana acum nivelul pe joja se pastra acelasi pana la schimbul de ulei.
    M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

    Comment


    • Originally posted by andreyi View Post
      Mi-am comandat Mobil 1 0W40, dar vanzatorul mi-a zis ca la km mei (163.000 km) e posibil sa-l haleasca si sa tzacane dimineata culbutorii la rece. Deja e al doilea vanzator care ma descurajeaza..dar oricum il pun in motor.
      Abereaza clasa I și ăsta!

      I ai zis ca motorul tău nu e vag😃 și ca dacia la motoarele de generație veche n-are probleme de consum de ulei?

      Nu se aude mai tare motorul și nici nu haleste cu M1. Motorul e mai protejat la regimuri severe de exploatare (forja sustinuta) cu norma 0w40.

      Originally posted by Cherubino View Post
      Am ajuns la 6000 km cu Ravenol SSL 0W-40 si am avut surpriza sa constat ca nivelul pe joja a scazut cu aproape 1 mm. Ce-o fi insemnand asta?[ATTACH]524106[/ATTACH]
      aproape 1mm, e infim!
      Probabil, tradus, pana în 150 - 200ml.
      Dacă e așa, ăsta nu se poate numi consum de ulei.
      Cu sau fără forja, n are voie sa consume.
      Last edited by Kojak; 12 March 2018, 16:37. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Salut,
        Ce ulei recomandati pentru 1.6 mpi din 2005: 5w30 sau 5w40 si elf evolutipon 900 sxr sau 900 nf?
        Ms.

        Comment


        • "Orice motor halește".... aiurea. Nu și al meu, poate afirmația se referea la un motor mai bătrân. A făcut cei 10 000 precedenți cu uleiul la nivelul maxim, așa a ieșit din service, așa a intrat la următorul schimb cu ELF 5w30 Full-tech DPF și așa a ieșit de acolo, tot la max.

          Comment


          • Originally posted by the_same View Post
            Salut,
            Ce ulei recomandati pentru 1.6 mpi din 2005: 5w30 sau 5w40 si elf evolutipon 900 sxr sau 900 nf?
            Ms.
            astea......

            Comment


            • Daca a inceput sa ti-l pape , nu-i ok , eu as trece pe altceva !
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Originally posted by Cherubino View Post
                Am ajuns la 6000 km cu Ravenol SSL 0W-40 si am avut surpriza sa constat ca nivelul pe joja a scazut cu aproape 1 mm. Ce-o fi insemnand asta?[ATTACH]524106[/ATTACH]
                Monitorizeaza in continuare sa vezi daca iti mai scade nivelul de ulei.

                Comment


                • Am luat Mobil 1 0W40 FS, fabricat in 2017. Vad ca nu scrie New Life pe el. L-am luat si destul de ieftin. E ok varianta asta FS?

                  Comment


                  • Pai New Life si FS sunt doua uleiuri diferite; cel putin asa spune producatorul. Ultimul e un downgrade al primului ( a pierdut niste acreditari).
                    Asta nu inseamna ca sughite un motor de pe Logan; schimb la timp, functie de specificul rulajului si asta e.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • E urmasul lui NL.
                      Pana acum am bagat numai NL, ne bazam pe tine sa ne spui daca e ok.

                      Comment


                      • Este mai putin vascos decat varianta NL, masina porneste usor la rece, se accelereaza mai repede (urca usor in ture) si motorul este mai zgomotos.

                        Dupa 3000 de km, ma declar multumit de acest ulei.

                        Comment


                        • Sper sa nu fie mai zgomotos decat cu Elf 5w40 SXR.

                          Comment


                          • Nici vorba .
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Cand vorbim despre ulei si silentiozitate motor, singura legatura demna de luat in seama este lipsa zgomotelor metalice, acele tacaneli, in cazul primei porniri, in special iarna; aici se face diferenta intre un ulei de calitate, cu onctuozitate si vascozitate optima fata de unul cu caracteristici modeste.
                              In rest, dupa ce porneste motorul, am destule reticente sa cred ca vreun ulei va compensa lipsa de antifonare a loganului; placebo in cele mai multe dintre cazuri.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Se simte si in mers zgomotul motorului, mai ales la viteze de 130 km/h. Cu 0w40 NL tineam radioul mai incet fata de 0w40 FS, acu e mai zgomotos. Pana nu incerci, nu ai cum sa simti..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google