Tuning Grila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aoleuuu baietzi la mn in orash este 52 de lei o plasa neagra

    Comment


    • e misto chestia asat cu plasa.si din ce am vazut,da bine rau daca tai si suportul ala pt emblema,cred ca zilele astea ma apuc si eu de treaba

      Comment


      • da mey dar e o prb...suportul ala pt stema tine si suportu de la bara nu e numai pt stema...apoi s nu se lase bara in jos

        Comment


        • eu nu prea am inteles foarte bine...am vazaut si un tutorial..
          Tai grila, o pui pe aia, lipesti sau cum o prinzi acolo..dar am vazut multi care au vopsit bara..de ce?...trebuie neaparat?

          Comment


          • Originally posted by sadangel View Post
            da mey dar e o prb...suportul ala pt stema tine si suportu de la bara nu e numai pt stema...apoi s nu se lase bara in jos
            e posibil sa ai dreptate,dar am vazut ca nu as fi primul care taie acel supor,iar respectivi nu ziceau nimic de lasat bara,nu mai stiu ce sa cred,ma poate ajuta cineva?

            Comment


            • La mine nu sa lasat bara deloc si am suportul taiat dinainte de Pasti.
              sigpic
              https://www.facebook.com/ornamentegradinacraiova/
              http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...0.html?t=32360

              Comment


              • Nu are nici o treaba lasatul barii cu taierea acelei table. In cel mai rau caz, dupa mult timp , nu ti se mai inchide capota !
                sigpic

                Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                Comment


                • Salut

                  Azi m-am decis si am trecut la treaba. Materiale folosite :Moment Expres Fix(11 lei),Plasa Fagure (25 lei), Vopsea neagra (13 lei),soricei , cutter, si multa atentie. Ceea ce a iesit se poate vedea in poze, iar soriceii care sunt la vedere vor fi taiati dupa 24 ore , adica dupa intarirea adezivului.
                  Attached Files
                  real power..... diesel power by

                  Comment


                  • Da jos ornamentul cromat de la grila ca vine mai bine fara el.
                    sigpic
                    https://www.facebook.com/ornamentegradinacraiova/
                    http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...0.html?t=32360

                    Comment


                    • garantat jos cromul...
                      "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                      Comment


                      • Stiu ca sta mai bine fara el, dar am observat ca acel ornament ''intareste'' sa zic asa bara, adica partea aceea acoperita devine mai flexibila fara el, motiv pentru care il voi colanta cu negru mat.

                        Sincere salutari
                        real power..... diesel power by

                        Comment


                        • eventual daca gasesti si niste soricei negri,schimbai si pe aia ,chiar nu se vad bine....in rest,ok.
                          http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                          Comment


                          • Pentru 24ore??tu glumesti...
                            sigpic

                            Comment


                            • ai ceva sanse sa se desprinda cu acel tub de moment.
                              asa am facut si eu prima data si chair am pus mai mult ca tine..si tot sa desprins , dar pe urma am pus puncte de poxipol si doar un picior sau un caine o mai da jos.

                              Comment


                              • Am punctat si cu Super Atak gel, iar azi am dat jos soriceii, si am colantat partea cromata cu Oracal Negru Mat (5 lei de la baietii care fac taxiuri).
                                Am tinut 24 de ore grila in soricei, deoarece nu am vrut sa se miste lipiciul, si sa nu uitam ca am matuit bine partea pe care am lipit.Am un prieten care lucreaza la astia cu Moment(Henkel), si asta a fost recomandat de el, deoarece are aderenta buna pe multe materiale,si este rezistent la apa, si ca solvent are ceva gen diluant.Exista si Moment Profesional Fix, dar are ca solvent apa, si nu rezista la conditii de exterior, dar ne mai auzim daca se intampla ceva inre timp.....pana atunci vreau sa va spun ca este tapana.

                                Pozele spun totul.
                                Attached Files
                                real power..... diesel power by

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google