Sper sa nu se supere Gil pe mine nu ma intereseaza daca sunt banat dar Prost a fost ca va ajutat sau poate nu stia pe cine ajuta este o vorba (facerea de bine futere de mama)
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Off topic: de ce nu mutati balacareala asta pe alt forum, sau in privat?
Originally posted by Ireaza27 View Postun ex scurt valoare tr 1 780 masina trepida am stat 20 min pe loc citit iar valoarea tr1 786 plecat de pe loc a plecat perfect masina seara ajuns acasa tr 1 790 dimineata tr 1 782 mici trepidatii concluzia mea este ca se ajusteaza singura cutia la diferite valori pt toate vitezele
Prima poza este facuta inainte sa plec de la serviciu si a 2a cand am ajuns acasa, 16km si 30min.
- Likes 2
Comment
-
Și date citite în timp real pe masina doar cuplat tr1 pe loc se modifica datele singureAttached Files- Screenshot_20201002-115831_Ecu Tweaker.jpg (49.0 KB, 112 views)
- Screenshot_20201002-115820_Ecu Tweaker.jpg (49.1 KB, 106 views)
- Screenshot_20201002-115751_Ecu Tweaker.jpg (49.0 KB, 109 views)
- Screenshot_20201002-084501_Ecu Tweaker.jpg (38.3 KB, 110 views)
- Screenshot_20201002-115722_Ecu Tweaker.jpg (53.4 KB, 108 views)
- Screenshot_20201002-115733_Ecu Tweaker.jpg (53.6 KB, 109 views)
- Likes 2
Comment
-
@Ireaza27: considera ca ai un cartonas galben. bine, n-ai injurat direct pe cineva, dar puteai sa scrii (si-acum te invat prostii) "foo-t.r." sau altfel
@ George & @Gil: Pt ultima oara va rog sa incetati cu provocarile si de asemenea sa nu mai raspundeti la provocari. PE weekend n-am cum sa intru pe forum, da rluni daca va gasesc iar scandal intre voi, n-aveti decat sa ma injurati dar va luati 3 zile de concediu fortat. Poate ca fiecare are dreptatea lui, poate ca nu, nu sunt in stare sa decid asta, dar macar din punct de vedere al regulamentului, va rog frumos sa postati respectuos. Nu ajuta pe nimeni cearta voastra, o sa bagati zazanie si intre colegi, unii vor fi cu unul , altii cu celalalt si nu asta e scopul, sa facem "bisericute".Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
- Likes 5
Comment
-
Originally posted by nickey1982 View PostAs dori sa mai adaug ceva la postarea mea anterioara. Daca mai demult am facut o analogie intre sistemul disc de ambreiaj si volanta cu sistemul de franare placuta de frana (disc de ambreiaj) si disc de frana (volanta) as dori sa fac una asemanatoare.
1. Luam un sistem de franare cu ABS si dezactivam ABS-ul. Franam progresiv de la viteza mare pana ajungem cu pedala de frana in punctul maxim. La inceput placuta de frana reduce rotatia discului, ca pe final placuta sa se lipeasca de disc si roata sa se blocheze. In exemplul dat, comparat cu secventa de ambreiere, asta ar fi o ambreiere perfecta, fara trepidatii.
2. Repetam testul de mai sus, dar activam ABS-ul. Dupa ce franam progresiv de la viteza mare, cand ajungem cu pedala de frana in punctul maxim, intervine sistemul ABS, roata nu se blocheaza decat pentru o foarte scurta perioada de timp, dupa care se deblocheaza, iar se blocheaza si tot asa. Placuta de frana se lipeste de disc si se dezlipeste repetat. In acest exemplu, ar avea loc o ambreiere aiurea, cu trepidatii. Asta banuim noi ca se intampla in momentul trepidatiilor: ca discul se lipeste si dezlipeste de volanta, repetat.
Dar, cum ziceam in postarea anterioara, poate suntem in primul exemplu (franare cu ABS) si acele trepidatii sunt de la motorul care se zbate ca sa nu se opreasca.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by Ireaza27 View PostPS orice automata normala patinează ambreiajul fără sa accelereze și pune masina în mișcare asta pur și simplu cuplează total accelerând singura când de fapt ar trebui sa patineze 2 3 metri măcar ambreiajul nu sa cupleze accelerând singura
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by IceBling986 View Post
Am observat ca accelerează singura când motorul este rece, și chiar opune rezistenta la frânare... În mai multe situații era sa întru în mașina din față.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Ireaza27 View PostPentru mine scurt este problema de soft nu știu dacă ați observat dar când iei piciorul de pe frana masina accelerează se poate vedea simplu din turometru nu ma dau mare șofer dar în 20 ani condus automate câțiva ani nu am întâlnit cutie automata sa accelereze când eliberezi și foarte puțin frana asta a mea asa face
Daca iei putin cate putin piciorul de pe frana se pune usor in miscare si creste tot usor viteza iar daca iei repede piciorul fara sa apesi acceleratia masina normal ca pleaca mai repede dar in nici una dintre situatii viteza nu depaseste 8-10 km/h si poti merge asa mult si bine chiar si daca drumul urca un pic. Si la manualele Diesel se intampla la fel, poti sa mergi si cu a treia fara sa apesi acceleratia..
- Likes 1
Comment
-
Ba da exact asa face sare în fata tu frânezi dar ea de duce nervoasa în fata
Originally posted by gabrieln1960 View Post
Cat de mult accelereaza?
Daca iei putin cate putin piciorul de pe frana se pune usor in miscare si creste tot usor viteza iar daca iei repede piciorul fara sa apesi acceleratia masina normal ca pleaca mai repede dar in nici una dintre situatii viteza nu depaseste 8-10 km/h si poti merge asa mult si bine chiar si daca drumul urca un pic. Si la manualele Diesel se intampla la fel, poti sa mergi si cu a treia fara sa apesi acceleratia..
Nu îți vine să crezi ca pur și simplu sare in fata din cauza ca la tine nu sa întâmplat dar pun pariu ca toți cei de aici cu probleme au avut aceasta situație măcar o data PS:tu frânezi sa oprești pe loc dar ea pur și simplu accelerează foarte tare daca nu ești atent chiar dacă ai 2m fata de cel din fata îl lovesti la cât de puternic accelerează singura
Poate inginerii de la dacia sau unde au scris acest soft pt aceasta cutie au incercat sa compenseze lipsa cuplului care intradevar la diesel este mult mai mare decat la benzina accelerand automat la eliberarea franei chiar si cate putin si poate au facut mai mult rau decat bineLast edited by 77sky; 4 October 2020, 20:59.
- Likes 2
Comment
-
Eu intotdeauna am crezut si cred in continuare ca este o problema de soft. La plecarea de pe loc nu e problema ca accelereaza, ar putea accelera si mai mult, atat timp cat si ambreierea este proportionala cu cat se accelereza. La o cutie manuala poti accelera cat de mult vrei atat timp cat controlezi bine pedala de ambreiaj. Nu stiu la ce s-au gandit ei cand au scurtat asa mult procesul de ambreiere. Poate s-a luat in calcul ca mergand bara la bara s-ar putea supraincalzi discul si au vrut sa il faca sa cupleze complet cat mai repede. Din nou, la o ambreiere lunga, nu ai mai putea merge ca in filmuletul de prezentare al cutiei, eliberand si apasand doar pedala de frana in trafic bara la bara, ci ar trebui apasata si acceleratia dupa eliberarea franei.
Pe franare, in cele mai multe cazuri, ambreiajul se decupleaza prea tarziu cand motorul deja protesteaza pentru ca nu mai poate sustine viteza prea mica in treapta 1.
Daca Dacia considera normal comportamentul masinii cu trepidatii in anumite situatii, de ce schimba atunci ambreiaje pe banda rulanta? Vrea sa obtina un comportament anormal, fara trepidatii? Se cam contrazic lucrurile.
- Likes 4
Comment
-
schimbandule pe banda rulanta eu cred ca face teste in continuare pe masinile noastre din ce retin nu la toti care au fost reclamand trepidatii au schimba mereu intreg kitul de ambreaj la cel mai recent caz a zis ca ii schimba doar rulmentul cel care avea acele e liniute poate el nu a reclamat si trepidati
- Likes 1
Comment
Comment