cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alessandro nui vorba de dat cu paru . Nu e in nume de rau . Ideea e ca nimeni nu o facut ceva concret . Mai ales pe motoru stock . La un moment dat ...Useru : Valentin_N ..zicea ca urmeaza sa puna turbo pe 16 V . O facut mare valva ..ca va pune ! Pana la urma ..nimic ! Stii si tu . Adevaru ca are o masina frumoasa . Dar o gramada renunta .

    Chiar astept sa vad chiulasa ta Razvan . As fii placut surprins .
    sigpic

    Comment


    • chiulasa a intrat deja la facut scaune supape, debavurat admisia si evacuarea, si facut " ghearele". am sa atasez o schema cu pozitionarea lor.

      Comment


      • acum 2 3 saptamani i am facut rost lui Valentin de etrieri Brembo de e38. a dat o galagie de bani pe ei. dadea doar sa se afle in treaba sa aibe cu ce sa se laude pe forum ? defapt, eu zic de etrierii aia, el are tot ce ii trebuie pentru a l face turbo. crezi ca este usor ? nu e o remapare facuta copy paste prin parcari

        @ tm 80 mat stiu perfect la ce te referi, dar nu este cazul lui VRN. alte exemple se gasesc 1000 si la fel sunt de multe cazurile de masini dezmembrate si revenite la stock. cred ca dau cu virgula toate modificarile astea. daca te uiti un pic pe afara si vezi ce modificari se poarta si cum se modifica masini te bufneste rasul crede ma. la noi inca se poarta leduri in blana si asta se numeste Tuning
        Last edited by alessandro; 20 November 2011, 23:12.

        Comment


        • exemplu de Singh Groove pentru chiuloasa de k7M
          Attached Files

          Comment


          • unde le realizezi ? care este procedeul ?

            Comment


            • ceva mai sus pusesem link pe youtube despre modul de obtinere al zgarieturilor. daca nu se uita nimeni, apar astfel de intrebari.

              Comment


              • unde le realizezi aici in romania ? cine le face

                Comment


                • se fac asa: http://www.youtube.com/watch?v=5YbcO...eature=related
                  le realizeaza mecanicu meu, cu pila.

                  Comment


                  • am inteles. din cate am citit trebuie sa aibe niste unghiuri acolo. ca sa scuipe amestec spre bujie

                    de ce nu fac asta constructorii de motoare daca sunt asa bune ? este doar o intrebare. nu are nici un subinteles sau sarcasm in ea

                    Comment


                    • constructorii auto ii doare undeva de consum mai bun. sunt intelesi cu petrolistii. orice model de masina consuma mai mult decat cel pe care il inlocuieste. masinile noi consuma chiar foarte mult.

                      Comment


                      • si de ce un 1.6 TSI de 166 cai consuma 5 % in afara ? eram in masina

                        sau 1.6 GDI 140 cai aspirat care are consumuri demne un diesel

                        Comment


                        • uita-te la renault in curte. pe benzina consumrilke tot cresc fata de acum 10 ani.

                          Comment


                          • 1.2 TCE 1.4 TCE sunt exemple de consum scazut la renault

                            1.6 16v este la sfarsitul vietii. este depasit tehnic si moral din toate punctele de vedere

                            viitorul este turbo. clar

                            Comment


                            • Viitorul e orice altceva in afara de petrol. La capitolul consum, cat timp un 2.0 TFSI consuma in Bucuresti cat V8-ul meu de 5.7 l, permite-mi sa rad.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Spor in modificare si sper sa merite efortul.Filmulete pe youtube sunt multe dar sper sa nu fie fake si sa modifici degeaba chiuloasa.

                                Nu trebuie descurajat , ci dimpotriva incurajat.

                                Mult succes iti urez!
                                real power..... diesel power by

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google